גפן ניצן

טיפול באמצעות תנועה ומחול
אזור הטיפול:
מרכז
שפת הטיפול:
עברית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
חבר
מספר חבר:
7379
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים

מטפלת בבארותיים ובנתניה.

מכירים את זה שאתם מנסים לדבר עם הילדים שלכם, להבין מה הם מרגישים והם לא ממש עונים?

יש לא מעט ילדים פחות וורבלים או מתבגרים שיותר משלוש מילים מוגדרות אצלם כ׳חפירה׳. הם לא מרבים לדבר ולשתף והם לא מוכנים לשתף פעולה בשיחה, אך הם עדיין זקוקים לתמיכה וחיזוק.

מהו טיפול בתנועה?
טיפול בתנועה נותן מענה בדיוק לילדים האלו ומאפשר עיבוד של רגשות וחוויות באופן פחות מילולי, דרך תנועה, ספורט, מוזיקה, יצירתיות ודמיון. תנועה היא שפה אוניברסלית. יש לה יכולת להגיע לילדים בצורה עקיפה ולא מאיימת ומכאן, לאפשר קשר טיפולי בלתי אמצעי ועבודה רגשית משמעותית.

למי זה מתאים?
טיפול בתנועה מתאים במיוחד לילדים שקטים ומסוגרים שקצת קשה להם לתפוס מקום בעולם, לילדים עם דימוי גוף נמוך וכן לילדים אנרגטיים, הזקוקים ​לתזוזה ותחושה ומתקשים לווסת עצמם.

איך זה עובד?
בטיפול בתנועה נעשה שימוש במרחב ובאביזרים שונים כמו בכדורי פיזיו, נדנדות, חרבות, חץ וקשת, משחקי כדור, מוזיקה, אביזרי תחושה וויסות ועוד. בעזרת כל אלו ובעיקר בעזרת הגוף, אנו בודקים ומדייקים עוצמה, מרחב אישי, איזון, שליטה ושחרור, וויסות והתמודדות עם תסכול ולחץ ולומדים לתרגם תחושות ורגשות לביטוי מילולי.

מטרות עיקריות בטיפול בתנועה:
חיזוק הדימוי העצמי
שיפור דימוי גוף
פיתוח יכולת ההבעה והביטוי האישי בגוף
הרחבת ההבעה הרגשית המילולית
עבודה על תקשורת בין אישיך ומיומנוית חברתיות.

מי אני?
ניצן גפן, מטפלת באומנויות (M.A) עם התמחות בתנועה.
אני בעלת ניסיון בעבודה בתנועה עם ילדים ומתבגרים בעלי צרכים מגוונים - ילדים ונוער בסיכון, ילדים עם לקויות למידה וקשיי קשב וריכוז, ילדים עם קשיי תקשורת ועוד. הטיפולים נערכים במסגרת פרטנית ומלווים בהדרכת הורים בקליניקה במזרח נתניה.

לפרטים נוספים: 052-5610066

מוזמנים לפנות בשמחה