בוטנרו שרית

טיפול באמצעות אמנות חזותית
תל אביב-יפו, בארי 36
050-6311352
אזור הטיפול:
מרכז
שפת הטיפול:
עברית, אנגלית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
חבר
מספר חבר:
7165
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים

שלום! שמי שרית, בעלת 20 שנות נסיון בעבודה עם ילדים והוריהם.

נולדתי בישראל, גדלתי בניו יורק, דוברת עברית ואנגלית כשפות אם. יש לי נסיון רב עם עולים חדשים דוברי אנגלית.

מ- 2007 בעלת קליניקה פרטית קטנה וחביבה בלב תל אביב. מטפלת בילדים ובני נוער ועוסקת בהדרכת הורים. עובדת עם אוכלוסיות מגוונות: חילונים, דתיים ומהמגזר הערבי. בשנים האחרונות אני עובדת עם משפחות אומנה. העבודה היא דרך יצירה, שיחות, משחק ובישול.

עובדת עם ילדים בסיכון, ילדים שעברו התעללות, ילדים עם עיכוב התפתחותי, ADHD, הפרעות קשב וריכוז, בעיות התנהגותיות וחברתיות, דכאון ומשברים, בטחון וערך עצמי נמוכים.

אני עובדת במשרד החינוך משנת 2004, בבתי ספר ובגני חינוך המיוחד, בעבודה פרטנית וקבוצתית עם ילדים קשיי יום, ילדים עם הפרעות התפתחותיות, בעיות תקשורתיות ושפתיות, ASD ופיגור, ילדים המתמודדים עם מחלות ובעיות פיזיות כגון סרטן, שיתוק מוחין וניוון שרירים.

מדריכה ומלווה סטודנטים לתרפיה באמנות מטעם סמינר הקיבוצים ואוניברסיטת בר אילן.

הייתי שותפה בקליניקה מקסימה עם עוד שתי שותפות, שבה עסקנו בטיפולים קבוצתיים ובסדנאות תרפיה באמנות ובישול. (לצערי בעקבות הקורונה נאלצנו לסגור את הקליניקה).

בתחילת דרכי עבדתי בבית חולים לילדים עם מאושפזים המרותקים למיטות. עסקתי גם בהכנת הילדים והמשפחות לקראת ניתוחים וההתמודדות עם חוויית האישפוז.

השכלה:

2003 תואר שני (MA) בתרפיה באמנות, Lesley University, שלוחת נתניה, כולל תזה, כולל תעודת הכרה ממשרד הבריאות.

1995 תואר ראשון (BA) פסיכולוגיה: ראשי, אמנות חזותית: משני
Brooklyn College, City University of New York - ניו יורק, ארה"ב, סיום בהצטיינות.

אני מאמין:

בטיפול, הילד ואני יוצאים למסע משותף כאשר אני מלווה, מעודדת ותומכת, משקפת ומאפשרת את בדיקת העולם הפנימי, במקום בטוח, מכיל ולא שיפוטי.

בתרפיה באמנות, תהליך היצירה תורם לעולם הרגש והחשיבה של הילד. דרך היצירה הילד יכול לתת צורה קונקרטית לכל מה שמתרחש בתוכו. זה עוזר לו לפתח מיומנויות והבעת הרגשות והמחשבות שלו לאחרים. התהליך מאפשר לו לראות את עצמו דרך מעשה ידיו. אין "בסדר" או "לא בסדר" בתוצר האמנותי. היצירה הופכת למקור להבנה, תובנה והצלחה.