בן זקן-ציטרון איילה

טיפול באמצעות תנועה ומחול
נס ציונה
0502418222
אזור הטיפול:
מרכז
שפת הטיפול:
עברית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
חבר
מספר חבר:
10026
מתנדב בשעת חרום

אני מטפלת בילדים ומלווה הורים בגישה דינמית, התפתחותית ומערכתית. אני מאמינה בקשר מיטיב כמפתח לטיפול ולתהליך של שינוי וצמיחה, בשיתופי פעולה בין המטפל, ההורים והמסגרת חינוכית. זאת על מנת שהטיפול יהיה אפקטיבי, מחובר למציאות החיצונית, ולא יישאר בחדר הטיפולים. בקליניקה העבודה הטיפולית תכלול ליווי הורי ושמירה על קשר עקבי עם המסגרת החינוכית וקשר עם גורמים טיפוליים נוספים המלווים את הילד.

לטיפול מגיעים הורים עם תלונה, מצוקה או סימפטום חיצוני, התנהגותי שהילד מבטא. אני כמטפלת שעוסקת בגוף ובתנועה, רואה וחווה את החיבור הטבעי בין הגוף והנפש ומאמינה שהגוף מדבר. יחד נהיה קשובים לשפת הגוף, ונשים לנו למטרה לחקור לעומק את המצוקה. נלמד ונפתח שפה רגשית על מנת להבין טוב יותר את הילד ואת עולמו הפנימי. השפה הרגשית של הנפש מבוססת על הביטויים  המילוליים וגם הגופניים , כאלו שלא יכולים להיאמר והגוף מביע אותם במקום בו אין מילים.

בקליניקה אני עובדת גם עם הכלבות שלי, לונה ומישמיש בהתאם לצורך של המטופל. כמו לכולנו גם לבעלי החיים יש אופי, סיפור אישי, קשיים וכוחות להתמודדות. בטיפול תהיה אפשרות להכיר וליצור קשר משמעותי עם שתי הכלבות שלי. לונה היא כלבה חרדתית, לוקח לה זמן לסמוך על האחר וליצור. בתחילה היא רחוקה וחוששת, ורק אחרי שמכירים אותה והיא חווה אמון, נגלים הרגישות, הנאמנות, המסירות והצורך שלה במגע קרוב.

מישמיש היא כלבה קטנה בגדלה, ומאז שלונה הצטרפה למשפחה היא מגיבה באופנים שונים לכך שהיא כבר איננה במרכז תשומת-הלב. לעיתים היא מתנהגת את הקנאה ולעיתים היא מסתגרת ונמנעת מקרבה ומקשר.

אני עובדת עם הגיל הרך,ילדים ונערים וליווי הורי. בעלת ניסיון בטיפול בקשיים בקשר הורה ילד, חרדות, התמודדות עם משברי חיים, קשיים בויסות הרגשי.