ג'יואן דבי

טיפול באמצעות אמנות חזותית
ירושלים, טשרניחובסקי 15 ירושלים
054-7936988
אזור הטיפול:
ירושלים
שפת הטיפול:
עברית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
מדריך בכיר
מספר מדריך:
1094 מדריך בכיר
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים

נסיוני כולל עבודה עם ילדים בעלי בעיות רגשיות, הפרעת קשב וריכוז, לקויות למידה ולקויות נוספות (הטיפול בילדים מלווה בהדרכת הוריהם ובשיתופם בתהליך); עבודה עם בעלי מש"ה; עבודה עם זקנים; עבודה עם בעלי דמנסיה; עבודה פסיכותרפויטית מילולית עם מבוגרים; טיפול באמנות במבוגרים.

הטיפול באמנות כולל יצירה בדו-מימד ובתלת-מימד המשולבים בשיחה תרפויטית. במסגרת ההדרכות בטיפול באמנות אני מציעה יצירה בתלת-מימד ובדו-מימד, מתוך אמונה בערכה הרב של ההתנסות האמנותית כדרך לפתח התבוננות פנימית והבנה של המתרחש ביחסי ההעברה ההדדיים.

כמטפלת מוסמכת במשחק בחול בגישה יונגיאנית, מטעם האגודה הבינלאומית למשחק בחול, מושם אצלי דגש מיוחד על הביטוי במרחב זה. בגישה זו מוגשים למטופלים שני ארגזי חול (יבש ולח), במידות 70 על 50 ס"מ, שניתן לפסל בתוכם מבנים ונופים עשויים חול. בתמונות חול אלו ניתן לשלב מיניאטורות של יצורי אנוש, חיות וחפצים, עד לבריאת חזיון עשיר העולה ממעמקי הנפש באופן לא מודע ופוגש את המודע בתמונת החול. מדיום יצירה זה מוצע למטופליי לאורך כל שנות עבודתי כמטפלת, ונסיוני הוכיח לי שהוא נושא בחובו כוחות החלמה רבים. המשחק בחול משולב אצלי בכל הטיפולים ובכל ההדרכות. הסמכתי מזכה אותי באפשרות ללוות תהליכי יצירה בחול של סטודנטיות למשחק בחול, המוזמנות לערוך מסע זה כחלק ממילוי דרישות התעודה של לימודי התאוריה של משחק בחול.