אטר ערן

טיפול באמצעות דרמה
אלמגור
050-2001224
אזור הטיפול:
צפון
שפת הטיפול:
עברית, אנגלית
מגדר:
גבר
מעמד ביה"ת:
מתמחה הדרכה
מספר חבר:
7068
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים

אם כל העולם במה ואנו השחקנים… כך הילד כשחקן ראשי בהצגה שלו. אם כך, מהם תפקידי ההורה? כיצד הוא יכול לתמוך בשחקן ובהצגה ולהשפיע בכך על ההתפתחות? כיצד יכול הוא לאפשר מרחב משחק לעצמאות מבלי לאבד את הסמכות והגבולות שהניח? אלו שאלות של מותאמות הורית.
הורות המתבססת על מותאמות וקשר אפשר שתהיה קלה ליישום, שתתבסס על היגיון פשוט, על גבול ברור המשמש את הילד כמגן המונח סביב התוכן שהולך ומתעבה על במה, המאפשרת התנסות מחקר ותרגול לכדי עצמאות.
מטפלים רבים ואני בניהם, מעידים שמרבית מהמקרים בהם טיפלו נובעים מהורות שאינה מותאמת וכי הורות מיטיבה ומותאמת הייתה יכולה למנוע את היווצרות הקשיים של הילדים. בנוסף מעידים שעבודה עם הורים על איכות ההורות והקשר הורה-ילד מהווה גורם הכרחי ומרכזי בהתמודדות עם קשיים קיימים.
אני עובד עם הורים מתוך אמונה שהכל מתחיל בהם, במנהלי הבמה, בתפאורנים, בתסריטאים... אני כותב עבור הורים ומסייע להם בעזרת כלי טיפול מגוונים מעולמות הדרמה, המשחק והחשיבה כיצד לסייע לילדים בהתפתחותם ולהתנהלות המשפחה כולה.
חפשו בגוגל 'לחשוב הורות' והתרשמו ממאמרים מקצועיים שנכתבו להורים בשפה פשוטה ויישומית. אל תשכחו להירשם לניוזלטר - תוכלו לקבל בכל סוף חודש את המאמרים שנכתבו בו.

תוצרים שלי שאשמח שתכירו

www.eater-blog.com