פרחי רחל

טיפול באמצעות פסיכודרמה
פסיכותרפיה, פסיכותרפיה הורה ילד
משאבי שדה
0506413705
אזור הטיפול:
דרום
שפת הטיפול:
עברית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
חבר
מספר חבר:
8116
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים
מתנדב בשעת חרום

מטפלת כ 15 שנים, עובדת עם ילדים, נוער והורים. תואר שני ייעוץ. את הכשרתי התחלתי כפסיכודרמטיסית עם מבוגרים בבריאות הנפש, ילדים בסיכון הנמצאים תחת צו בית משפט, ועם קבוצת אמהות.עם הזמן יצאתי ללימודי פסיכותרפיה בבית החולים ברזילי, שלוחת אוניברסיטת בן גוריון.

העבודה הטיפולית עם ילדים, נוער והוריהם, עוררו בי את הרצון להמשיך ולהתפתח גם בתחום היחסים בין ילדים והוריהם. יצאתי לשלוש שנות לימודי פסיכותרפיה הורה ילד ב"אגודה הישראלית להורה ילד". הכשרה טיפולית בתחום הטיפול הדיאדי (טיפול הורה ילד).

בשנים האחרונות עובדת: ב"נתיבים להורות" של הרווחה בערד (הורים ילדים ונוער), בכיתות ב'-ט' של החינוך המיוחד מטעם משרד החינוך ובטיפול דיאדי בילדים, נוער ומבוגרים בקליניקה פרטית בבאר שבע.

אני מאמינה שבכל אדם יש את התבונה והתובנה למצוא את הכוח המרפא המתעורר בתוך מערכות יחסים ובקשר הבינאישי. הכלי הפסיכודרמטי מהווה אמצעי מרכזי בעבודת הטיפול שלי. הפסיכודרמה שמה את החוויה במוקד הטיפול. באמצעות טכניקות שונות כמו חילוף תפקידים, האדם לא רק מדבר על חוויותיו אלא גם משחזר וחווה אותם מחדש בתוך הקשר הבינאישי שנוצר. טכניקות הפסיכודרמה מאפשרות פעולה נפשית וגופנית אשר מובילה לבסוף להכרה, גילוי ומציאת אלטרנטיבות נוספות אשר ישפיעו על איכות חיים בריאה וטובה יותר.