קיטה גוטליב אילה

טיפול באמצעות אמנות חזותית
גבע כרמל
052-2476990
אזור הטיפול:
צפון
שפת הטיפול:
עברית, אנגלית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
חבר
מספר חבר:
8195
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים
מתנדב בשעת חרום

נעים מאוד, שמי אילה, תרפיסטית באמנות. בעלת תואר ראשון בהצטיינות באמנות, ותואר שני, במסלול מצטייני דיקן. עבודת התזה שלי דנה בהיבטים הפסיכולוגיים, חינוכיים ופילוסופיים של דמות החייל באמנות הישראלית.

למדתי טיפול באמנות בתל-חי, במסלול הקליני, התלת שנתי.

אני דוקטורנטית, בפסק זמן, מהחוג לפרשנות ותרבות, באוניברסיטת בר-אילן. שאלת המחקר שלי דנה בכוחו של הדימוי בתהליך כינון הסובייקט.

בנוסף, אני פסיכותרפיסטית מוסמכת גוף-נפש, סיימתי את המסלול התלת שנתי בפסיכותרפיה גופנית נפשית מבוססת מיינדפולנס, במרכז "שילוב", מטעם אוניברסיטת חיפה.

כמו כן אני בעלת תעודה מטעם נט"ל לטיפול אינטגרטיבי לילד ונוער נפגעי חרדה על רקע טראומה.

עובדת בגישות הקושרות את הגוף אל הנפש, והכוללות עבודה המשלבת בין חקירת עומק של חומרים לא מודעים, מודעות גוף ועבודה חוויתית ברגע ההווה. בעיקר בשיטת התמקדות (focusing), שפיתח פרופסור יוג'ין ג'נדלין, מאוניברסיטת שיקאגו.

בעלת נסיון רב בעבודה עם ילדים ונוער, המתמודדים עם בעיות קשב וריכוז, קשיי הסתגלות, קשיים בתפקודים החברתיים, חרדה, דימוי עצמי, וויסות רגשי, במסגרת משרד החינוך.

עבדתי שנים רבות עם ילדים נוער ומבוגרים על רצף הספקטרום האוטיסטי בכול רמות התפקודים. וכן, עם בעלי קוגניציה מונמכת ובעיות התפתחות.

כמו כן עובדת עם ילדים ונוער, בעלי הפרעות התנהגות קשות על רקע רגשי ועם משפחותיהם.

מטפלת בבוגרים ומבוגרים בתהליכי יציאה מהעולם החרדי.

בעלת קליניקה פרטית בגבע כרמל, ובה אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים.

בעבודתי עם ילדים אני משלבת הדרכות הורים, כחלק אינטגרלי מהטיפול בילד. שיתוף הפעולה עם ההורים מהווה לטעמי אבן יסוד והוא המפתח להצלחת התהליך הטיפולי.