רוזנטל מורן

טיפול באמצעות דרמה
קרית ביאליק
0522485577
אזור הטיפול:
צפון
שפת הטיפול:
עברית, אנגלית
מגדר:
גבר
מעמד ביה"ת:
חבר
מספר חבר:
9832

מטפל רגשי (MA) בשיחה בהבעה וביצירה, דרמה תרפיה ; טיפול במשחק ; טיפול פסיכו-דינאמי; מורה לאלתור והבעה מתוך נוכחות ב׳שיטת הרגע׳ ; מנחה קבוצות.

ניסיון בעבודה עם מגוון אוכלוסיות, ביניהן מבוגרים, מתבגרים, ילדים והורים, קהילת הלהט"ב, הקהילה החרדית, ומתמודדים עם פגיעה פיזית.

מטפל בהתמודדות עם משברי חיים (גירושין, הגירה, תאונה) ; פוסט טראומה, טראומה בין דורית ועיבוד טראומה פיזית ורגשית ; אירועים רפואיים (השתלה, ניתוח, אישפוז)- פגיעה גופנית, מחלה או אובדן יכולת פיזית ; חרדה, דיכאון והפרעות מצב רוח ; דימוי עצמי וביקורת עצמית ; מעברים והתמודדות עם הבדלים בין-תרבותיים ; זהות מינית וזהות מגדרית ; מיומנויות חברתיות וקשיים חברתיים ; וויסות רגשי ובניית הרגלי תקשורת עם ילדים, יחסי הורים-ילדים והדרכת הורים.

למדתי טיפול בהבעה ויצירה (MA) דרמה תרפיה באוניברסיטת חיפה, כולל התמחות במרפאות נפש ילדים ונוער בישראל, ובמרכז להתמודדות עם פוסט טראומה בארה״ב. לאחר מכן המשכתי לטפל במסגרות חינוכיות מגילאי גן ועד למכללה, ובעמותה לטיפול רגשי בקהילה.

טיפול רגשי

המרחב הטיפולי מעניק מקום בטוח להבנת דפוסי חיים והתמודדות עם קשיים תוך גילוי החוזקות שכבר מתקיימות בנו. בשיחה המשולבת עם הבעה יצירתית, מתקיים תרגול מעשי של מימוש הצעד הבא בחיינו.

מבוגרים

בתהליך טיפולי ישנה הזדמנות להתבונן בדפוסים בזמן אמת ולבחור בחירות נכונות יותר עבורנו. מותר לקבל את כל הרגשות, התחושות והמחשבות, ולהרחיב מתוך כך את טווח ההבעה בעולם. במקומות שעד כה הרגישו תקועים וחסרי מוצא אפשר להכניס נשימה, הקשבה ותגובה מותאמת לכל סיטואציה.

נוער

בתקופות בהן יש שינויים פנימיים ולחצים חיצוניים רבים, אפשר להאיר על הקושי ביחסים בחיינו. ניתן ליצור אמון ביחסים עם עצמנו, עם אחרים/ות ועם העולם - ולהחליט מה נכון יותר עבורנו כעת. זוהי הזדמנות להיכרות מחודשת עם ההרגלים שלנו ומקום לבחור מחדש.

ילדים

בסיס הזהות מתגבש בשנות הילדות דרך שאלות על היכולות שלנו ועל מקומנו בעולם. החיפוש אחר תשובות יכול להוביל לתגובות הרגליות שילוו אותנו לאורך כל החיים כגון הימנעות, תוקפנות, קושי חברתי או קושי מול דמויות סמכות. דפוסים אלו שומרים ומגינים עלינו, אך גם יכולים להגביל ולהוכיח עצמם כבלתי יעילים. הרחבת טווח ההקשבה וההבעה מאפשר לנו ללכת דרך ומעבר לדפוסים, לחקור ולמצוא דרכי תקשורת חדשות.

ליווי הורים

התפתחות בגילאים צעירים מתרחשת ביחד עם הדמויות המשמעותיות בחיינו. הצמיחה כהורים היא חלק מהותי בתהליך התגבשות הזהות והלמידה של ילדנו. זוהי דרך משותפת בה תובנות מתוך הטיפול מוטמעות בחיי היומיום.