בן דוד ורד

טיפול באמצעות פסיכודרמה
פרדס חנה-כרכור
050-6445881
אזור הטיפול:
צפון
שפת הטיפול:
עברית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
חבר
מספר חבר:
7214
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים

אני ורד בן דוד, פסיכותרפיסטית מוסמכת ומטפלת בפסיכודרמה M.A., בעלת קליניקה פרטית בכרכור עם ניסיון של מעל 10 שנים, ספקית של משרד הביטחון.

עובדת עם ילדים, נוער, מתבגרים והורים.

לאורך השנים צברתי ניסיון רב עם מטופלים המתמודדים עם אבל, שכול ויתמות כתוצאה מאובדן של אדם יקר כגון ילד, הורה, בן זוג או חבר קרוב, לידה שקטה או כל משבר אחר על רקע אובדן ושזקוקים לליווי, עיבוד ותמיכה בתהליכי האבל הקשים. אובדן של אדם יקר יוצר חלל גדול וממלא אותנו בכאב בלתי נסבל, לכן חשוב מאוד להגיע לטיפול כדי לעבד את החוויה ולפתוח מרחב שמאפשר לחזור למסלול החיים לצד האבל והכאב. במהלך הטיפול אני קשובה לכאבו של המטופל, עוזרת לו לעבד את הרגשות המתעוררים כמו צער, געגוע, בדידות וכעס, תוך התייחסות למערכות היחסים של המטופל.

הגישה הטיפולית בה אני נוקטת היא פסיכודינמית,  כלומר היא מבוססת על הקשבה מלאה למטופל מתוך רצון לסייע לו לדבר עם עצמו ולחקור היבטים של עצמו, שאינם לגמרי מודעים לו, מתוך האופן בו הם עולים במערכת היחסים שנוצרת בחדר בכאן ועכשיו, בזיכרונות מוקדמים, בחוויות ילדות,  באסוציאציות, בחלומות ועוד.  

בנוסף אני משלבת בעבודתי אמצעים טיפוליים מתחום הפסיכודרמה כגון חילופי תפקידים, טיפול בשיטת EMDR שעוזרת בעיבוד חוויות טראומטיות ואמצעים נוספים בהתאם לצורכי המטופל .

הטיפול בילדים מבוסס על ניסיון וידע עשיר ומגוון בשימוש בטיפול במשחק (Play therapy), טיפול משותף עם ההורה (טיפול דיאדי) ובמקרים של טיפול בטראומה ושכול יכלול גם בנייה של סיפור טראומת האובדן באופן מותאם למצבו הרגשי וההתפתחותי של הילד.

הטיפול מלווה בהדרכת הורים שמאפשרת להורה להרחיב את ההבנה שלו לרגשות ולצרכים של הילד.