אנג'ל לילך

טיפול באמצעות אמנות חזותית
פסיכותרפיה יונגיאנית, EMDR
עצמון שגב, דרך הפשוש
0545396626
0545396626
0545396626
אזור הטיפול:
מרכז
שפת הטיפול:
עברית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
מדריך
מספר מדריך:
2605
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים
מתנדב בשעת חרום
מעניק הדרכות מוזלות
תחום התמחות 1:
טיפול באמנות
תחום התמחות 2:
טיפול בטראומה
מדריכה מטפלות באמנות בקבוצה של 6 משתתפות, אחת לשבועיים, בקליניקות ברמת גן וברמת השרון, בעלות מוזלת של 125 ש"ח עבור מפגש. אורך כל מפגש שעתיים.

קליניקות במרכז- ברמת השרון וברמת גן. קליניקה בצפון- בעצמון-שגב

שמי לילך אנג'ל. אני עוסקת בטיפול נפשי, הדרכה והכשרת מטפלים משנת 2003.

כמטפלת וכמדריכה אני מחויבת למטופליי ולסטודנטיות שלי, ועושה את המירב בהתפתחותי האישית והמקצועית להשגת שינוי מיטיב, באמצעות קשר משמעותי וכלים טיפוליים מתקדמים.

אני נמנית עם הסגל באוניברסיטת בר-אילן, שם אני מלמדת בתכנית לתואר שני בטיפול באמצעות אמנויות- אמנות חזותית.

בוגרת בית הספר לפסיכותרפיה אנליטית-יונגיאנית בסמינר הקיבוצים במסלול התלת שנתי, פסיכותרפיה ממוקדת טראומה בנט"ל, מיינדפולנס ו-פסיכותרפיית EMDR

מגיעות אליי מטפלות באמנויות אשר עובדות עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים. אני מדריכה בעיקר מטפלות העובדות עם ילדים בעלי קשיי התנהגות, ODD ו- ADHD; עם חוויות של אבדן ופוסט טראומה ובעיות רגשיות הנובעות מקשרים במשפחה.

בהדרכה למטפלות באמנויות חשוב לי להדריך את המטפלות על עבודתן השוטפת וגם על ה-well being שלהן. כנשים מטפלות פעמים רבות אנחנו מכילות יותר ממה שבאמת מתאים לנו, דבר שאינו מועיל למטופלינו, ועל כן העבודה בהדרכה היא על מקומה של המטפלת במערכת שבה היא עובדת, על גיבוש הזהות המקצועית שלה ועל התהליכים שהמטפלת עוברת מול המטופלים שלה, כל זאת בנוסף להדרכה ולהכוונה לגבי כל מטופל.

מטרתי העיקרית בהדרכה היא להראות תימות החוזרות במגוון הטיפולים, לקשר את המצב של המטופל לקורה בסביבתו, לעבוד באופן מערכתי למען קידום הטיפול, וללמוד לזהות הזדהויות והשלכות של המטפלת. בתהליך של העלאת המודעות, אני נותנת בידי המטפלות כלים שבהם הן תוכלנה להשתמש בהמשך.

במסגרת עבודת הדוקטורט שלי אני מתמקדת בזהות המקצועית של מטפלות באמנויות בארץ. אני ערה להפחתת הערך ולהדרה שנעשית לנו, וחשוב לי לעבד את הרגשות הנובעים מכך, על מנת לעזור למטפלות לבטא את עצמן ולהאמין בדרך שלהן ולא להיכנע לתכתיבים שלעתים פוגעים במטפלת ובהמשך לכך פוגעים בטיפול.